Even voorstellen: nieuwe bestuursleden

Het bestuur van de geefkring is het afgelopen jaar versterkt met nieuwe bestuursleden.

Willem Klatten heeft de rol van penningmeester op zich genomen. Met zijn financiële expertise zorgt hij voor een solide basis. Aron Hartveld en Quilijn d’Hond versterken als bestuursleden het team met ondersteuning voor projecten, werven van nieuwe deelnemers en communicatie.

We zijn ontzettend dankbaar voor deze versterkingen. Toch staan we nog steeds open voor nieuwe gezichten! Ken jij iemand (of ben je zelf iemand) die wil meebouwen aan kansengelijkheid in de regio? We horen graag van je!

“Als jonge moeder ben ik me maar al te bewust hoe bepalend de omgeving is waarin kinderen opgroeien. Juist het feit dit binnen onze regio zo verschillend is, doet me veel. Daarom ben ik met veel enthousiasme gestart als bestuurslid om kinderen de kans te geven hun talenten te ontwikkelen en daarin vertrouwen te winnen.” – Quilijn

“Ik geloof dat gelijke kansen voor kinderen het begin zijn van een sterkere en eerlijkere regio. Via de Coöperatiekring kunnen we daar samen concreet aan bijdragen.” – Aron